Winkelwagen

Je hebt geen artikelen in je winkelwagen.

Klantervaringen

Bij Slaaphof staan kwaliteit en service hoog in het vaandel. Sinds 1989 hebben we ruim 28.000 tevreden klanten geholpen.

Wij horen graag hoe jij de dienstverlening van Slaaphof hebt ervaren, zodat wij ons weer kunnen verbeteren ten goede van jouw ervaring en toekomstige klanten!

Heb jij nog andere vragen?
Neem gerust contact met ons op!

Even tijd voor een compliment !! Wij hebben 3 jaar geleden een bed gekocht, bij de verkoop is alle tijd genomen om een voor ons goed passend bed samen te stellen. Het contact is altijd heel ongedwongen vriendelijk en professioneel. Na drie jaar werkte een van de afstand bedieningen niet meer, en belde ik om een nieuwe te bestellen. Deze is keurig verzonden met een uitleg hoe deze te verbinden met het bed. Heel erg bedankt voor de goede service!!

Vorige week had ik gebeld dat ik een dopje bij mijn waterbed kwijt was geraakt. Heb een profine waterbed en ben op internet gaan zoeken en kwam bij jullie uit. De meneer die ik aan de telefoon kreeg heeft me enorm geholpen en een dopje gevonden en naar mij thuis kosteloos toegestuurd. Ben verrast door jullie goede service!

Na jaaaren weer eens gezocht naar een goed matras. Via Google bij Slaaphof terechtgekomen. Wat een fijne winkel is dit. Ik wou dat ik veel eerder een nieuwe matras had gekocht. Ik slaap heerlijk. Kevin, dank je wel voor je professionele benadering. Dat gaf me veel vertrouwen en je hebt mijn vertrouwen niet beschaamd ???? Onze contacten waren gezellig, vol humor en to the point. Ik heb ervan genoten.

Wat een FANTASTISCH bedrijf met echt een TOP TEAM! We zijn zo goed geholpen door Rick en daardoor hebben we nu voor jaren een grandioos mooi en comfortabel bed gekocht. De bovengemiddelde service, die ook Fien vanuit de backoffice aan ons heeft gegeven, deed daar zeker nog een extra scheutje bovenop. En dat bij de toch al top service, die zij ons hebben geboden. En dan volgde ook nog de vriendelijkheid en zorgvuldigheid bij de bezorging en opbouw van ons nieuwe bed door Johan en Kevin, tja dat maakte de positieve belevenis voor ons meer dan compleet. En het bed slaap zo ontzettend HEERLIJK! Dus JA.., wij raden anderen graag aan om bij deze winkel een aankoop te doen. Bedankt team Slaaphof!

Ruim vier jaar geleden kocht ik een hoog/laag bed plus matras bij de Slaaphof. Was toen al zeer content met de geboden service. Onlangs raakte door een stomme samenloop van omstandigheden de adapter defect. Mailtje naar Henk van 't Hof met de vraag of hij me kon helpen. Henk ging - op z'n vrije maandag! - direct voor me aan de slag en hield me tijdens de zoektocht naar een vervangende adapter per mail voortdurend op de hoogte van de vorderingen. Geweldig wat een service! Kreeg bovendien vooraf bericht over de te verwachten kosten en als klap op de vuurpijl de adapter franco thuis bezorgd! Over service en klantvriendelijkheid gesproken! Bedankt Henk! Van harte aanbevolen!

Na 2 maanden op matrasjes op de grond geslapen te hebben (tijdens de verhuizing), waren we in de hemel beland nadat ons nieuwe bed geleverd werd. Wat heerlijk, zo fijn ondersteunend en de stof is zo lekker zacht. Nog steeds na 5 weken er in geslapen te hebben, verlang ik iedere avond weer naar ons heerlijke bed. We slapen iedere dag zalig. Het uitzoeken van het bed was echt een uitje, wat een leuke ervaring en veel weetjes over slapen geleerd. Het beddegoed (hoeslaken) is heel makkelijk met een rits vast te maken en blijft perfect zitten. Keurige mannen kwamen het bed brengen en hebben alles netjes en snel in elkaar gezet. De nieuw geschilderde muren bleven keurig in tact met het naar boven tillen, daar werd goed op gelet. Heel belangrijk. Kortom, zeer enthousiast over Slaaphof van het eerste bezoek tot nu nog steeds.

Fijne bedrijf. Goede uitleg en uitleg vd produkten. Zo kwamen wij tot een mooie samenstelling van ons nieuwe bed. Thuis alles mooi geplaatst en geïnstalleerd.

"Lange tijd getwijfeld……………. , toch naar Slaaphof voor nieuwe bedden om dat de oude” bedden toch wel heel lang in gebruik waren. De adviseur wist ons te wijzen op het AYA merk bedden daarbij rekening houdend met de variëteit van ons postuur en gewicht. Dat advies en de AYA bedden beiden: UITSTEKEND! De levering was snel (ca 6 weken) en uiterst correct. En de bedden konden ook makkelijk omhoog en omlaag. En verder ook maar alles doen wat je maar zou kunnen verwachten: hoofd - en voeteneinde ook omhoog en omlaag afhankelijk de behoefte. We waren gewaarschuwd dat het lichaam een aantal dagen nodig zou hebben alvorens wij goed zouden slapen. Welnu de eerste nacht hebben wij maar matig geslapen maar daarna raken wij niet meer uitgesproken hoe goed wij wel niet hebben geslapen. Iedere dag weer………. Bravo Slaaphof!!”

Begin dit jaar na prettig en deskundig advies tot aanschaf overgegaan van een mooi en heerlijk liggende AYA of Sweden boxspring. Na enkele dagen toch een hinderlijk kraakje (niet altijd, soms wat erger) in 1 van de twee bedbodems. Ondanks enkele service afspraken kon het probleem niet opgelost worden en Slaaphof heeft besloten een geheel nieuw onderbed te leveren. Vorige week bezorgd en helemaal top nu. Erg goede service, dus bedankt Henk en Rick!

Prima service! Drie jaar geleden ons bed gekocht. Voor de tweede keer bij Slaaphof. Prima advies. Naar wens geholpen. Echter toch veel problemen met de elektrische lattenbodems. Na telefoontje kwamen ze snel kijken om het euvel te verhelpen. Bleek uiteindelijk niet afdoende. Daarom is ons vandaag, na 3 jaren, ongevraagd 2 nieuwe lattenbodems geleverd. Heel top! Chapeau voor Slaaphof

Een zaak waar de klant centraal staat en waar men de tijd voor jou neemt voor een gedegen slaapadvies.

Prima zaak en vriendelijk geholpen. Vakkundige mensen met hart voor het vak!

Heb een heerlijk matras en boxspring van Recorbedding gekocht bij Slaaphof. Slaapt super. Service etc. is prima bij Slaaphof. Bedankt Rick....

We besloten om voor onze nieuwe matrassen en lattenbodems naar een speciaalzaak te gaan. Benieuwd of we verschil zouden merken met de discounters. Nou dat werd al snel duidelijk, wat een verademing! Uitgebreid, vakkundig en prettig geholpen door Rick Buwalda. Twee Recor Mybed Classic - Talalay matrassen aangeschaft met bijbehorende, interactieve bedbodems die echt heerlijk liggen. Wat deze zaak voor ons vooral een topper maakt is de meer dan uitstekende aftersales. Ook na de aankoop werd met ons meegedacht en kwamen Rick of zijn collega’s kijken om wat onvoorziene dingen op te lossen. Dat geeft je echt het gevoel dat de klant koning is. Top!

Mijn donzen dekbed ging na 2 jaar dun worden. Contact opgenomen en probleem besproken. Slaaphof heeft mijn dekbed opgehaald en netjes op de hoogte gehouden, hoe ze het probleem gingen oplossen. Slaaphof heeft het dekbed weer laten opvullen bij de fabrikant. Goede service en heel tevreden over Slaaphof. Ik kan iedereen adviseren om naar Slaaphof toe te gaan, je wordt daar heel vriendelijk behandeld. Nogmaals bedankt voor de goede service!!! Lina Riensema

De perfecte winkel. Uitgebreid de tijd genomen om mijn vragen te beantwoorden en de wensen te bespreken. Test gedaan in de Ergoslaap slaapcabine en daar kwam het ideale matras voor mij uit. En inderdaad, het is ideaal. Slaap beter, wordt uitgeruster wakker en minder tot geen last van mijn rug bij het opstaan. Tel hierbij op ook het ideale dekbed, de uitstekende service, de prachtige winkel, een zeer professionele adviseur (complimenten Rick!) ... kortom voor mij de perfecte winkel!

Met dhr van Hof gesproken over mijn zoektocht naar nieuwe matrassen/topping en dat ik het liefst dezelfde zou willen hebben. Daar hadden we jaren zonder problemen op geslapen. Na een goede uitleg en advies, is dhr van Hof op zoek gegaan naar zo goed als identieke matrassen. De fabriek die ze gemaakt had, kon ze onder een andere naam leveren. Topping hetzelfde verhaal en zelfs nog wat comfortabeler gemaakt. Alles keurig geleverd, de boxspringmatras hoezen er weer strak omheen gedaan, topping er op, en slapen maar. Komen na wat ze hebben afgesproken, zonder poespas! Top bedrijf!!

We hebben uitstekende ervaringen met deze firma. Ons bed was defect maar zelfs ver na de garantie periode hebben we een uitstekende service van Slaaphof ervaren. Behalve de bereidheid om het probleem op te lossen werd het zelfs kosteloos verholpen. Een volgend bed koop ik daar zeker weer.

Wij zijn ontzettend goed geholpen bij het uitzoeken van ons slaapkamer meubilair en bij het plaatsen! Een kleine slaapkamer waarover heel fijn is meegedacht. Heel tevreden klanten en wij raden u Slaaphof van harte aan!

Op aanraden van vrienden naar Slaaphof gereden omdat mijn vrouw nogal wat rugklachten had. We zijn blij dat we dat gedaan hebben. We hoorden veel zaken die we bij ons in Friesland niet hadden gehoord. Over je eigen lighouding, over mannen en vrouwen matrassen. Maar het mooiste is. Het werkt. Mijn vrouw is van bijna alle rugklachten af. Dit hadden we eerder moeten doen.

Very professional, caring for details both during pre- and after sales. I am super satisfied with the delivered services and products. Still one of my favorite stores that I visit with my family. See you soon Slaaphof team!

Na 25 jaar was ik echt toe aan een vervanger van mijn bed, maar een goed bed, dat ligt heel gevoelig. Hoewel het omwille van Corona on-line geweest is, voel ik me ongelofelijk geholpen door de goede, persoonlijke adviezen die ik gekregen heb bij Slaaphof. Het bed is inmiddels gearriveerd en ik had het 10 jaar eerder moeten doen. Wat is goed slapen toch lekker!

Begin dit jaar voor de tweede keer een bed gekocht bij Slaaphof. De vorige was 15 jaar geleden. Wat een mogelijkheden in het nieuwe pand zeg. Maar gelukkig nog altijd het prettige en vertrouwde advies. We slapen heerlijk op ons nieuwe Somnus bed met natuurlijke materialen.

Bij een verhuizing een onderdeel van ons bed kwijtgeraakt en ik kon de volgende dag bij Slaaphof het onderdeel gratis ophalen. Terwijl ik ons bed geeneens bij Slaaphof had gekocht. Kortom: superservice en mochten we in de toekomst toe zijn aan een nieuwe slaapkamerinrichting dan gaan we zeker in Harderwijk kijken!

Wij hebben na diverse standaard bedden besloten om een goed bed aan te kopen en onze keuze is op 'de Slaaphof' in Harderwijk gevallen. Een advertentie in ons plaatselijk weekblad gezien, daarna even op de site gekeken en onze eerste indruk van dit bedrijf was goed. Snel een afspraak gemaakt en kort daarna een heel vakkundig advies van medewerker Rick Buwalda gekregen. Er werd ruimschoots tijd voor ons ingepland en we hebben eigenlijk direct onze keuze gemaakt en een order geplaatst voor een Ergo Sleep boxspring met 2x2 motoren voor verstelling hoofd- en voeteinde. Het bed werd geleverd binnen de afgesproken levertijd en vakkundig in elkaar gemonteerd door de technische medewerkers van 'de Slaaphof'. We zijn nu een krappe maand verder en het bed voldoet prima, we slapen heerlijk en hebben niet eerder zo'n kwalitatief bed gehad. Wij kunnen iedereen die op zoek is naar een kwalitatief bed aanbevelen een afspraak te maken in Harderwijk, waar kwaliteit echt kwaliteit is! Fam. de Vries

Mijn vrouw heeft al jaren rugklachten. Elke morgen opstaan met pijn. Vrienden van ons hadden bij Slaaphof gekocht en waren enthousiast. Wij een meting laten doen met een wervelscanner. Dat liet duidelijk haar probleem zien. Prettig en deskundig geholpen. Niet opdringerig. We slapen nu 2 maanden op matrassen van MY-bed. Allebei voor ons eigen postuur. Na veel jaren staat Corine op (bijna) zonder rugklachten. Hadden we jaren eerder moeten doen. Netjes bezorgt ook.

Het advies bij Slaaphof was goed te volgen. Heel logisch en goed onderbouwd. Wij wilden goed slapen en het liefst met natuurlijk materialen. We kwamen uit op de Somnus boxspring met Opes matrassen. De eerste nachten een beetje vreemd en totaal anders dan we gewent waren (Auping). Maar nu, zo'n 4 weken later slapen we veel beter en worden uitgerust wakker. De manschappen van Slaaphof hebben het bed ook voorzichtig en correct geplaatst. We zijn dus dik tevreden.

Eind december een nieuwe bed besteld en van de week geleverd. Van begin tot eind alles in de puntjes verzorgd! Alleen nu moeite om uit bed te komen s'ochtends, ligt zo lekker!

Wij zijn heel tevreden over de Slaaphof, hebben heel goede ervaringen met Henk, hij helpt ons prima, we hebben nu al 14jaar erg goed geslapen op waterbed van de Slaaphof/Slaaplounge en vlg week krijgen we nieuwe waterbedden die in de bestaande ombouw geplaatst worden. Helaas had ik erge rugklachten begin januari en lag ik niet meer goed op oude waterbed, omdat nieuwe in februari geleverd werd, heb ik Henk van 't Hof gebeld of hij een tussenoplossing wist, hij heeft dezelfde dag nog terug gebeld en de volgende dag kon mijn man een topper lenen, echt super geregeld, ik kon weer goed liggen en slapen en mede daardoor gaat het inmiddels veel beter met mijn rug. En ook mag ik mijn speciale nekkussen voor waterbed omruilen voor een dunnere, die ik pas heb aangeschaft omdat het dikkere nekkussen niet goed ligt, nou een heel dikke 10 voor deze service en ook voor de deskundigheid en klantvriendelijkheid, en heel hartelijk dank!!

Erg blij met mijn aankoop! een heel fijn bed en super goede service. Zowel bezorging als het verkoopadvies in de winkel.

De kunstlederen achterwand van onze 5 en een half jaar oude Eastborn boxspring begon overmatige slijtage te vertonen. Na een mail gestuurd te hebben aan de Slaaphof kreeg ik snel een mail terug, Henk zou kijken wat hij kon doen aangezien er geen garantie meer op de achterwand zat. Met de leverancier is hij overeengekomen dat zij beiden 50 procent voor hun rekening zouden nemen. Dit is ook gebeurd en wij hebben weer een nieuwe achterwand. Onze dank gaat dan ook naar Henk en de Slaaphof. Dat is nu SERVICE met HOOFDLETTERS!

We hebben nieuwe waterbedden gekocht. Goede voorlichting gekregen. De bedden waren al geleverd bij Slaaphof. Omdat we nog laminaat moesten leggen konden ze daar nog even blijven staat. Plaatsing ging prima. Oftewel: wederom een tevreden klant????

We hadden een boxspring van VI- Spring. Op zich erg goed maar konden er niet lekker op slapen. Henk heeft ons echt goed geholpen. Nu een top bed van Ergo sleep waar we heerlijk op liggen en slapen.

We hadden op internet onze keuze van het nieuwe bed eigenlijk al bepaald. Dat maakten we ook duidelijk bij Slaaphof in de showroom. Maar toen we het advies tot ons door lieten dringen bleek dat het niet zo goed bij onze klachten zou passen. We kregen het advies om er nog eens goed over na te denken en toch iets anders te kopen. Het bed was op korte termijn redelijk geschikt maar niet op een termijn van 5 jaar of langer. We gingen een beetje teleurgesteld naar huis omdat we graag meteen besteld hadden. Toen we er echter het advies nog eens overdachten, kwamen we al snel tot de conclusie dat wij meer voor luxe slaapcomfort gingen (verstelbaar) gingen dan voor goed slaapcomfort (elke nacht goed slapen). We slapen er nu een half jaar op en gaan elke avond met plezier naar bed. En dat was bij ons vorige bed wel eens anders. We zijn blij dat ze bij Slaaphof niet met ons mee praten maar ons echt goed geadviseerd hebben. TOP.

Wat doe je als je tevreden bent. We zijn al jaren klant bij Slaaphof en zijn maar weer terug gaan om ons derde bed te kopen. Omdat wij er geen verstand van hebben laten we ons uitgebreid voorlichten. We slapen nu inmiddels een paar maand op ons nieuwe bed en we hebben er een probleem bij: We willen er 's-morgens niet meer uit. Zo fijn is het nieuwe bed.

Een half jaar geleden bij Slaaphof een waterbed gekocht, op aanraden van vrienden die al jaren met veel plezier op een waterbed van slapen en altijd vertellen hoe goed de service is bij Slaaphof. Ik had een probleem waardoor ik heel snel een ander bed moest hebben en Slaaphof probeerde mij zo goed mogelijk te helpen en zorgde ervoor dat de volgende dag (!) er een waterbed stond! En ik wil sindsdien niet meer anders: altijd op de juiste temperatuur, warm op koude dagen en koel op warme dagen en nooit meer last gehad van mijn rug sindsdien! En die service? Ja die zit zeker goed, altijd goed advies en bereid een oplossing te zoeken. Helemaal goed!

We hebben in januari 2016 een deelbaarbed gekocht bij Slaaphof met hoog-laag bodems. Daar zijn we zeer tevreden over. Ze hebben er veel verstand van en nemen alle tijd voor je vragen. Een fijn bed waar we lekker op slapen. Op een vrijdagavond in maart 2017 wilde plotseling het hoog-laag systeem niet meer werken. Erg vervelend. Slaaphof gebeld. De volgende morgen- op zaterdag - stonden ze al om 9.30u voor de deur. Binnen een half uur had de monteur het perfect opgelost. Daar werden we helemaal blij van. Wij bevelen Slaaphof dan ook van harte aan bij al onze kennissen en familie

Ongeveer 10 jaar geleden hebben wij ons waterbed bij Slaaphof gekocht, vanwege de uitstekende voorlichting en service. Door die goede service en contact, besloten wij eind 2016 weer naar Slaaphof te gaan omdat ons bed aan vervanging toe was. Ook nu weer kregen wij een goede voorlichting maar dan nu voor een mooie volledig elektrisch verstelbare boxspring van een goed gerenommeerd Nederlands fabricaat, Avek. Enige weken na aflevering bleek er helaas een klein technisch probleem te zijn, dit hebben we gemeld, en een technische vertegenwoordiger van de fabriek komt ook deze klacht bekijken samen met Gerard van Slaaphof. Ons bed wordt door Slaaphof - Mark - gedemonteerd en opgehaald, gaat terug naar de fabriek, wordt weer opnieuw geleverd en gemonteerd door Mark dit alles onder de noemer van Service (dus geen extra kosten voor ons) . Ook het praktische probleempje met onze Topper, is helemaal naar volle tevredenheid opgelost. Dus, inderdaad, alle lof voor ........ juist Slaaphof.!!

Dankzij het inspirerend advies Slaaphof genieten Nelinda en ikzelf eindelijk van een goede nachtrust. Slaaphof gaat net een stapje verder in het geven van suggesties rondom slaaphouding en het meest geschikte bed. Van harte aanbevolen!

Ik had mijn verwarming kapot van mijn waterbed. Ik belde op maandag - dan zijn ze gesloten - maar ik kreeg van het antwoord apparaat een servicenummer. Dit gebeld. Speciaal voor mij zijn ze naar de zaak gereden om mij een verwarming te geven. Ik blij en mijn vrouw blij. Vannacht geen koude voeten meer ☺

We zijn twee jaar geleden bij Slaaphof geweest voor een nieuw bed. We waren verrast over het uitgebreide en zeer deskundige advies. Dingen waar wij nooit over hadden nagedacht kregen we ter overweging aangereikt. We hebben de aankoop uitgesteld en pas vier maanden geleden alsnog het bed gekocht. En daar hebben we geen minuut spijt van. Eindelijk slaap ik zonder rugklachten. En mijn vrouw slaapt nu de hele nacht door.. Dit hadden we eerder moeten doen. Trouwens, de aflevering was ook zeer goed door Mark.

Sinds enkele weken slapen we op een mooie nieuwe boxspring, gekocht bij Slaaphof. Heel blij mee! Nooit beseft hoe belangrijk een goed bed is voor je lichaam. Voorheen had ik veel rugklachten en die worden nu steeds minder. Bedankt Slaaphof voor het goede advies!

toch prettig als je na sluitingstijd op kerstavond nog een verwarmingselement voor waterbed mag ruilen, top service, was nog garantie ook... (net geen 5 jr oud)

We hebben bij Slaaphof een Ergosleep boxspring gekocht. Had altijd last van schouder maar nu niet meer. Box heeft schouder. Wel fijn, Wij vonden de test op dat bed in die cabine wel verhelderend. Hadden er nog nooit zo over nagedacht. We zijn tevreden over het bed en over Slaaphof.

We slapen nu een hele tijd op een Viking box. Verstelbaar. Dat wilde mijn vrouw. En nou moet ik eerlijk zeggen dat ik het ook wel fijn vindt. Vooral toen ik onlangs ziek was. En toen we onlangs een weekendje weg gingen merkte ik dat ons bed thuis wel erg fijn was. Goed advies trouwens daar bij Slaaphof en keurig afgeleverd.

We slapen nu drie maand op ons nieuwe matras. Na een aarzelende start van zo'n drie weken gingen we elke nacht beter slapen. En nu zijn we razend enthousiast en zeer tevreden. We hebben een test gedaan in de testcabine bij Slaaphof en dat was heel bijzonder. We realiseerden ons dat we jarenlang niet echt hebben nagedacht over een goede nachtrust. En waarschijnlijk hebben we daardoor ook onnodig veel rugklachten gehad. We snappen nu ook waarom ze tijdens het intake gesprek zoveel vragen stelden. Maar het resultaat mag er zijn. Wij zijn heel blij met ons nieuwe bed.

We zijn nu al meer dan 20 jaar klant, als het niet al langer is. 1 van onze 2 separate waterbedden is in de tussentijd vervangen. Omdat we het financieel niet meer zo goed hebben (ziekten en baan kwijt) konden we ons niet weer hetzelfde duurdere type veroorloven. Geen punt, er werd een goedkoper alternatief gezocht, aangeboden en aangepast aan het andere gedeelte. Toen we (het toezenden van) de onderhoudsmiddelen niet meer konden betalen was ook dat geen probleem, ze hadden er begrip voor. Toen we enkele jaren later weer wat beter in de slappe was zaten en de toezending hervat kon worden, wederom geen enkel commentaar, alleen een hartelijk welkom terug. En ook nu, ik had hulp nodig i.v.m. 3 lekkages kort bij elkaar. Men had mij gemakkelijk een nieuw waterbed kunnen proberen te verkopen, zoals de commercie dat graag ziet, maar neen, ik legde uit dat we nog steeds aan het sparen zijn en ziedaar, een heel mooi en voor ons kosteloos alternatief. We kiezen niet voor niets voor de relatief kleine bedrijven, ook al is het 65 kilometer van Deventer. Liever dat dan een of andere "waterbeddengigant" die je nog proberen een kinderbadje als waterbed aan te smeren. Bedrijven als Slaaphof denken verder en zeker socialer dan alleen maar winst maken op de korte termijn. Er wordt oprecht met je meegedacht, meegevoeld EN meegeleefd. Lof, niets dan lof! Op deze manier halen jullie het 100 jarige bestaan met het grootste gemak. Dan mogen jullie "Koninklijk" voor jullie naam zetten en dat is dan meer dan terecht. Met een dergelijke service zie ik een 200- en 300 jarig bestaan ook nog wel in het verschiet. Bedankt lieve mensen van Slaaphof.

Na dertien jaar was mijn waterbed aan vervanging toe. Dus opnieuw naar Slaaphof omdat ze goede service verlenen én deskundig zijn! Na een goed advies besloten het matras van mijn waterbed te vervangen en niet te vervangen door een ander soort bed. Verder werd er gevraagd hoe oud het kussen was. Ook wel aardig oud dus besloten ook een nieuwe te kopen. Deze twee vernieuwingen zorgen voor mij voor een hele goede nachtrust welke zo belangrijk is voor een apneupatiënt. Het kussen is minder breed dan mijn vorige, wat een verademing. Nu kan ik doorslapen terwijl ik draai. Anders werd ik altijd wakker omdat ik last kreeg van lekkages bij het masker en de slang. Wellicht voor veel mensen totaal niet belangrijk maar voor mensen met een slaapstoornis juist wel. Er zijn genoeg mensen die een breed kussen willen maar voor mij is dit wel de oplossing! Bedankt namens een heel tevreden klant. Tevens merk ik ook graag op dat de medewerkers allemaal erg (klant-)vriendelijk zijn en de service aan huis ook geweldig.

Wij waren al jaren op zoek naar een oplossing voor het slaapprobleem van ons zoontje. Hij bonkte keihard met z'n hoofd tegen het bed of de muur. Nergens kwamen we verder..... Totdat we bij slaaphof kwamen. Meneer bood ons aan om 2 weken een waterbed te proberen. Dit helpt!!!! Wat een topservice! We hadden al zoveel geprobeerd en niets hielp! We slapen nu allemaal erg goed! En we zijn zo blij dat er hier echt geluisterd werd en mee gedacht! Super bedankt!!!!

We hebben 6 jaar geleden een elektrische lattenbodem gekocht bij Slaaphof. Ligt héérlijk. Maar de motor ging stuk. De garantie was 5 jaar. Ze hebben de motor gerepareerd (bij een andere dealer moesten we een nieuwe kopen) en zelfs 50% coulancekorting gerekend. Werden we blij van. Wat een service!!

Op internet hadden we uitgebreid ons georiënteerd. Maar echt duidelijk werden de verschillen niet. Maar waar verkopen ze nu de goede merken ? Bij Slaaphof hadden ze veel keus in merken met een hoge kwaliteit. In de winkel werden we aangenaam verrast met een uitstekend advies wat op ons persoonlijk werd afgestemd. Het was de reis van 1,5 u meer dan waard. We slapen nu alweer 4 maanden heerlijk en worden zonder klachten wakker op onze Somnus boxspring. Bedankt Slaaphof.

wij fam honing hadden een vergissing begaan. gebeld met mevrouw ans. en heeft het voor ons keurig opgelost. bedankt beste mensen van slaaphof.

Ons waterbed van 16 jaar oud, ( ook van de Slaaphof!)was langzaamaan aan vervanging toe. Op maandag konden we komen praten, toen de winkel gesloten was, ideaal!! Nu is een nieuw waterbed geplaatst en dan schieten me de woorden te binnen van: Professionaliteit Degelijkheid Eerlijkheid Service Slaap gerust!

Ons waterbed raakte na 12 jaar lek bij de vulopening. Op maandag, als Slaaphof gesloten is. Gelukkig kreeg ik via het antwoordapparaat een noodnummer. En toen bleek de service van Slaaphof ongekend. Maandag of niet, ik kreeg uitgebreide uitleg over een nieuw waterbed. Dhr. Van 't Hof is aan 't bellen gegaan om dat nieuwe waterbed zo spoedig mogelijk bij ons te krijgen. Gaf ook nog een tip hoe we het lekkageprobleem tijdelijk konden oplossen. Nu, vijf dagen later, kunnen we gaan genieten van ons nieuwe bed. Wat een geweldige service. Top!

Slaaphof krijgt van ons een WARME DOUCHE! Komen hun afspraken na en een pluim voor het vakbekwame personeel.

We zijn drie geleden bij Slaaphof geweest voor advies voor een goed waterbed. Toen hebben we dat niet gedaan. We dachten dat het wel goedkoper kon. Toen via internet een waterbed besteld. Wat een bak ellende zeg. Geen nacht fijn geslapen. Eind vorig weer naar Slaaphof. Nu een Profine ZEN waterbed gekocht. We hebben elke morgen een probleem om eruit te komen. zo lekker! Bedankt voor het goede advies. Het waterbed werd ook netjes geinstalleerd. Wij tevreden.

Het bed staat te pronken in de kamer Ik ben helemaal blij. Ik wil U hartelijk danken, voor de professionele, vriendelijke en persoonlijke aanpak. Ook het inkorten van het bed is fantastisch gedaan. Ook een vriendelijke mandie het bed bracht, met het maken van een houten frame kwam hij met dé oplossing. Het is allemaal gelukt. U maakt waar wat U zegt, ook wat betreft: "een tevreden klant" Want dat zijn wij. Nogmaals hartelijk dank!!

Wij hadden een dekbed besteld via de webshop , maar het lukte niet om de betaling te doen . Omdat we haast hadden met de levering is dit dekbed alsnog dezelfde dag verstuurd...op basis van goed vertrouwen ... Echt top service ,ik kan niet anders zeggen dan dat dit zeer zeldzaam is! Een uniek bedrijf!!

We hadden ons bed al zo'n 15 jaar maar geen klachten. Via vrienden kwamen we bij Slaaphof. Mooie zaak met veel keus. Verrassend echter was het deskundige advies. Duidelijk, to the point en geen truukjes. We slapen nu 3 maanden op onze Geltex Gi8 matrassen. Hoewel we geen klachten hadden slapen we veel beter en komen uitgeruster uit bed. Pluim voor Slaaphof.

In augustus liepen wij allebei bij de fysiotherapie vanwege behoorlijke rugklachten, ons doorgezakte IKEA bed was echt aan vervanging toe. Wij kregen zeer vakkundig advies van Hr van t Hof, Na een slaap DNA kregen wij advies voor een ergosleep boxspring en matras. Maar wat viel dat tegen. Mijn man liep inmiddels met een nek hernia, en slapen was echt niet leuk meer. Maar door de top zorg van slaaphof (finetuning wat betreft matrassen), en vooral geduld en begrip, vonden wij de ideale combinatie en slapen wij echt HEERLIJK. Door het bed merkt mijn man herstel in zijn hernia. Wij hadden nergens anders deze geweldige service gekregen!

We zagen door de bomen het bos niet meer toen we een nieuw bed wilden. Onze Tempur matras waren we zat na 5 jaar. Erg zweterig slapen. We slapen nu 7 weken op een Geltex matras en boxspring. Mooi en goed. Hadden we eerder moeten doen. Compliment aan de monteurs die het deskundig en voorzichtig hebben geplaatst.

Een bedankje aan de Slaaphof is zeker op zijn plaats.Na een luisterend oor en deskundig advies in de showroom is onze keuze gevallen op de somnus boxspring. Wat een slaapcomfort, we slapen er nu een paar weken op en het is echt heerlijk.

Meerdere malen deden wij een beroep op het tomeloze geduld van de heer Van 't Hof, maar geen sprankje ongeduld te bespeuren. Wij kochten nu onze eerste boxspring van AVEK bij Slaaphof Slaapcomfort, na allemaal ellende van IKEA. Het afleveren ging ook gestroomlijnd door de nette monteurs. Van begin tot eind hoe het dus toch nog kan zijn in deze tijd... Kwaliteit!

Slaaphof levert service zoals je als klant wenst, maar zelden meer tegen komt. Zelfs bij alleen een matras kopen hielpen ze ons met problemen bij het bed gekocht bij Totaalbed. Wij kunnen iedereen Slaaphof aanraden en zullen zelf ook alleen naar hen gaan in het vervolg. Fijn persoonlijk advies!

Wij zijn buikslapers, al jaren. Bij Slaaphof werd ons duidelijk dat veel van onze klachten kwamen door op de buik te slapen. Daarnaast wilden we graag een bed met natuurlijke materialen. We hebben gekozen voor een Boxspring van Somnus. We slapen als nooit te voren. Ook netjes afgeleverd door de monteurs van Slaaphof. We zijn zeer tevreden over de kennis, het advies en het bed.

We hebben na bezoek aan 5 winkels gekozen voor Slaaphof. Het enige adres in de regio waar ze echt luisteren en een goed onderbouwd advies hebben. We houden niet zo van mooie verhalen. De keruze is gevallen op een Swissflex lattenbodem en Geltex matrassen.We slapen er nu 4 maanden op en zijn zeer tevreden. afgelopen zomer met het warme weer koeler geslapen ( zit in periodes voor mezelf van wamte explosies). Mijn man doet zwaar werk en heeft geen last meer van zijn rug. We zijn zeer tevreden dus.

Zelfs jaren na de aanschaf topservice. In noodgevallen staan ze zelfs in hun vrije tijd voor je klaar.

Ik heb een half jaar geleden een seniorenbed gekocht bij Slaaphof. Een goede uitleg en veel betaalbare mogelijkheden. En ik moet eerlijk zeggen dat ik al wel 20 jaar niet meer zo lekker heb geslapen als nu. En ook fijne monteurs.

Wij zijn erg tevreden over de service, behulpzaamheid en vriendelijkheid van het personeel. Ook over de snelle reactie en oplossing bij een kleine beschadiging zijn wij erg tevreden.

We hebben jaren op een waterbed geslapen. Erg fijn. Daarna ons laten verleiden tot een aankoop bij Swiss- sence. Wat een drama zeg. Na twee jaar ellende met deze boxspring, bij Slaaphof opnieuw een waterbed gekocht. Het Profine waterbed met de nieuwste Zen stabilisatie bevalt erg goed. Wel een duo gekozen. Kan ik hem lekker iets warmer zetten dan mijn man. ☺

Wij wilden niet weer een miskoop doen. Via de site terecht gekomen bij Slaaphof. Daar geven ze echt persoonlijk advies en vertellen ze ook de nadelen van ieder matras. We moesten een weekje wennen maar zijn helemaal tevreden na zes weken. Helemaal top !!

Eerst naar de winkel gegaan ter inspiratie van onze nieuwe slaapkamer, we hebben veel mooie producten gezien en werden meteen erg goed geholpen. Onze ogen zijn geopend toen een van de medewerkers een ligtest bij ons afnam en ondertussen uitleg gaf, wat dit precies voor onze nachtrust betekende. Nooit geweten dat er zoveel dingen zijn die met een goede nacht slapen te maken hebben! Na het even overwogen te hebben, zijn we later toch weer heen gegaan om de boxspring op te halen. Nog steeds zijn wij erg blij met onze aankoop en slapen wij nog elke nacht erg fijn!

Na twee miskopen besloten nu iets goeds te kopen. Zelfs bij zogenaamd goede bedrijven een slecht advies gehad. Bij Slaaphof gaat dat dus echt anders. Oprecht belangstelling voor ons en onze klachten. Daarna gefundeerd en deskundig advies. We slapen nu 3 maand op onze Schramm. Hadden we dat maar eerder geweten.

Wat kan het kiezen van een bed eenvoudig zijn. Ze stelden ons verschillende vragen over onze wensen en klachten. We slapen er nu 4 maanden en en zijn zeer tevreden. En ze bleven binnen het budget. Ook wel fijn. Zo moesten meer bedrijven zijn!

Top geholpen! goede advies gekregen!

Mijn man en ik verdwaalden in de informatie op internet over bedden. Omdat mijn buren ong 5 jaar geleden bij Slaaphof hadden gekocht, gingen wij er ook heen. We waren zeer blij met de persoonlijke en deskundige adviezen. We krijgen veel informatie en konden daardoor goed kiezen. We zijn erg blij met onze verstelbare Ergosleep boxspring. Geen rugklachten meer!!

In januari een bed uit de showroom gekocht. Een verstelbare boxspring van Royal Night. Wat een lekker bed. En mijn vriend heeft sinds dien geen schouderklachten door de speciale schouderzone. En snel geleverd. Wij zijn dus erg content !!

De winkel is netjes en overzichtelijke. Ruim toegankelijk voor onze rolstoel. Voor advies nemen ze ruim de tijd. We waren ook verrast over de zorgvuldige plaatsing van ons bed. En het allerbelangrijkste: WE SLAPEN HEERLIJK!!

Via een radiozender over Slaaphof gehoord. Begin januari gingen wij kijken. Wat een service. Wij zijn goed geholpen, zelfs tot na sluitingstijd. Het bed werd eind februari geleverd. In het begin was het wennen op ons Ergosleep beddensysteem. De rug- en schouderklachten leken erger te worden. Maar na een aantal weken voelt het goed en stappen wij uitgerust ons bed uit. Het is onze investering waard! TOP!!!!

Een mooie sfeervolle showroom met veel keus. Een goed en persoonlijk advies. En wat me opviel: niet opdringerig, dat vind ik niet prettig. En het bed van Geltex slaapt echt heeeeerlijk !!

We hebben twee jaar geleden de lattenbodems gekocht. Dit jaar de matrassen. Als extra service hebben ze de lattenbodems opnieuw ingesteld. We waren aardig afgevallen. We slapen weer heerlijk.

Na een zoektocht toch een passend matras gevonden. Service is erg netjes.

Na twee miskopen besloten mijn man en ik om ons nu eens echt goed te laten adviseren. Bij ons in Zwolle hadden we niet het gevoel dat ze echt verstand van bedden hadden. Toen via internet bij Slaaphof gekomen. WAT EEN VERSCHIL. We hebben eerst een meting gedaan en voelde toen echt verschil. We slapen nu 3 maanden op onze Ergosleep boxspring. Vanaf 3 weken waren al onze klachten weg. En we waren € 1000,- goedkoper klaar dan we hadden gerekend. Wij zijn dus echt zeer tevreden.

We worden keurig en uitgebreid geholpen. Vragen worden snel en vakkundig beantwoord. Toen we vorig jaar een bed kochten werden we uitgebreid en zeer vakkundig geholpen. Het resultaat was een Viking Birka Multiflex. We slapen er uitstekend op. Geen last meer van onze rug. We worden uitgerust wakker.

We hebben halverwege het tweede jaar opnieuw een waterbed gekocht bij Slaaphof. Het eerste was inmiddels 14 jaar oud. Een paar maanden daarvoor was hij een keer lek en dezelfde middag was de monteur om het bed te repareren. We hebben nu - op advies van dhr van't Hof - opnieuw een waterbed gekocht. Nu een Profine ..... Nog weer fijner de het vorige waterbed. We zijn een tevreden klant. Gewoon deskundige en prettige behandeling bij Slaaphof.

In september een Viking gekocht. Nog nooit van gehoord maar het slaapt best. Onze beste aankoop ooit. Bed ook keurig geplaatst door Slaaphof monteurs. Heb ik ook wel anders meegemaakt bij andere zaken.

We slapen nu 3 maand op een Ergosleep boxspring met DNA profiel. Wat een groot verschil met onze Eastborn boxspring. Mijn schouderklachten zijn over. En mijn vrouw heeft geen last meer van de onderrug. Zij hoeft geen fysiotherapie meer voor het SI-gewricht. We na nu elke avond een half uur vroeger naar bed. Een pluim voor het advies bij Slaaphof. Onafhankelijk en zeer deskuindig.

Wat een super-service van de firma Slaaphof!! Waar een andere firma ons in de steek liet met ons waterbed heeft de firma Slaaphof het probleem opgepakt en met succes afgerond én ook nog eens een kadootje gegeven. Wat zijn wij blij! Nogmaals heel hartelijk dank!!!

Een kast bij Slaaphof gekocht. Zeer solide. Deuren schuiven als een zonnetje. Perfect ook geplaatst. Fijne rustige monteur. Heb ik bij andere bedrijven wel eens anders mee gemaakt. Gewoon top

Al jaren op een waterbed van Slaaphof,de beste koop ooit

geen beschrijfing opgegeven

Bij toeval bij Slaaphof terecht gekomen. Daar hebben ze veel keus wat betreft merken die over ergonimsch slapen gaan. Kwam jarenlang vermoeid uit bed. Slaap er 4 maanden op Geltex matrassen van Swissflex met bridge bodem. Moest drie weken heftig wennen maar daarna SUPER. Dank voor alle tijd om de verschillen uit te leggen. Heb ook al vriende gestuurd.

Ik heb al jaren klachten. Ligt aan je rug zei de beddenzaak waar ik had gekocht 4 jaar geleden. Maar klachten werden steeds erger. Balen. Weg geld. Via een kennis terecht gekomen bij Slaaphof. Mooie zaak met veel keus. Maar ook goed advies. Heb een Geltex matras gekocht. Moest de eerste twee weken wel wennen. Maar daarna verdwenen alle rugklachten. Had ik dat maar eerder geweten.

Beste mensen, Nu moeten we toch eens even zeggen: bijna 3 jaar liggen we op een Carpe Diem bed. We hebben best op heel wat bedden gelegen. Maar dit is toch wel SUPER GOED bed. Het kost wat, maar dat was het sparen waard voor de rest van je leven SLAAPHOF super bedankt!!!

De Tempur matras was versleten na 8 jaar. Geen steun meer. Hebben nu een Geltex matras gekocht bij Slaaphof. Wat een verschil. Mijn vrouw is van haar rugklachten af. En ik transpireerde nogal op de tempur matras maar dat is nu bijna over. We zijn blij met het goede advies en de fijne matrassen.

SLAPEN. Eindelijk!! Ik heb een gevoelige rug. Uitslapen was er nooit bij. Na 5 á 6 uur kwamen de rug klachten. Dat is nu over. De nieuwe boxspring van Royal Night met heerlijke matrassen. Hadden we eerder moeten doen. Verkeerde zuinigheid. Blij met goede advies en het goede bed.

We hebben 6 jaar op Tempur geslapen. Duur en waardeloos. Nooit weer. Slapen nu bijna een jaar op Royal Night. De Saturnus matras. Wat een fijn bed zeg. Geen last meer van mijn schouder. En mijn vrouw niet meer van haar onderrug. We moesten wel een week of 4 wennen. Maar nu, we willen niet anders meer. En ze hadden veel mooie en betaalbare boxsprings. Ook van royal night.

Begin augustus een showroombed gekocht van Carpe Diem. Het bed zou half september bezorgd worden ivm vakantie van de chauffeur. Na een belletje dat onverwacht ons waterbed lek was gegaan, werd ons bed op zaterdag na sluitingstijd door de eigenaar zelf bij ons afgeleverd! Dank voor deze klantvriendelijke service! Het bed slaapt overigens heerlijk!

Na 15 jaar (!)was het weer eens tijd om op stap te gaan voor een nieuw bed. Maar waar moet je naar kijken? De eerste 2 winkels hadden verkoopverhalen, geen advies. Daarna naar Slaaphof gegaan. Ze namen uitgebreid de tijd en legden alles goed uit. Ook hebben we de meettest gedaan in de cabine. Dat was leerzaam zeg! We slapen nu ongeveer 3 maanden op ons Ergosleep bed. Weg rugklachten. Wij zijn weer klaar voor de komende 15 jaar.

Met de kerst een nieuw bed gekocht. We sliepen op Tempur en dat was in de winter een beetje hard en in de zomer erg warm. Niet fijn. Nu slapen we op een heerlijk matras met Geltex. Zelfs met de warme dagen in juli niet zweterig. Zijn we blij mee. Komplimenten voor Slaaphof. Dhr van't Hof nam uitgebreid de tijd voor advies (wij hebben er geen verstand van) en het klopt gewoon wat er werd gezegd. De aflevering was zelfs een week sneller dan afgesproken. O ja, mijn m,an heeft ook geen rugklachten meer.

We slapen nu 6 weken op ons nieuwe Swissflex bed. Heerlijk. Hadden we veel eerder moeten doen. Een goed advies van Ans en zorgvuldig geinstalleerd door Slaaphof monteurs.Chappoo!!

10 jaar geleden een waterbed op een goed onderbouwd advies aangeschaft, al 10 jaar geen enkele spijt, zeker niet toen wij van de week een lekkage hadden. Gebeld, direct geholpen met advies en binnen 1 uur een monteur op de stoep die het voor de hartelijke groeten heeft geplakt !! TOP Service, dus ook na vele jaren na aanschaf.

Niets dan lof voor de Slaaphof. Goede voorlichting en zelfs proefliggen is geen probleem.We slapen heerlijk en ook prima service bij het installeren.

Afgelopen voorjaar een nieuw waterbed gekocht bij Slaaphof. Mij werd door de medewerker ruim uitleg gegeven van de beschikbare systemen qua stabiliteit met heldere uitleg over de voordelen van elk systeem. Ook mocht ik proefliggen. Voor mij was snel duidelijk welk systeem bij mij paste. Ook kon men de ombouw op maat leveren wat essentieel was voor de plaats van het bed. Verder paste men zich meermaals aan aan mijn mogelijkheden qua datum van plaatsing. Ik kon zelfs mijn oude waterbed met ombouw inruilen. Dat is nog eens klantenservice.

Omdat we van een waterbed afkwamen ging onze voorkeur uit naar een Scandinavisch bed. Slaaphof, die alle tijd voor ons had, liet ons Carpe Diem en Viking zien/voelen. We hebben gekozen voor de Viking. De kwaliteit en steun overtuigde ons dat een Viking bed ons goed zou bevallen. Inderdaad, deze boxspring bevalt uitstekend. Dus uitstekende voorlichting en service. Hartelijk bedankt.

Zo'n 7 jaar geleden hebben we een complete slaapkamerinrichting gekocht. Bij een van de bedbodems gingen er steeds veerbollen stuk. Slaaphof heeft dat een keer verholpen en enige reserve-exemplaren achtergelaten. Na een tijdje ging het weer mis. Na enkele vervangingen kwam Henk Hof met het voorstel om de bodems terug te nemen en nieuwe met een sterke korting te leveren. Prima service derhalve. Ga zo door!

In 2010 hebben we bij slaaphof een bed van Kreamat gekocht. Een bed wat op maat gemaakt wordt. D.m.v. Een computeranalyse kunnen ze kijken wat voor jou een goed bed is. Nou het is uitstekend. De eigenaar had alle tijd en gaf uitstekend advies. Nu 2 jaar later waren er wat zaken veranderd. We zijn weer uitstekend geholpen en ook nu was er alle tijd. Dus ook de nazorg is uitstekend.

Wij hebben een boxspring gekocht die volgens de verkoopster van slaaphof het meest bij ons paste. Mijn man had in ons oude bed altijd last van koude voeten , dat zou niet meer voorkomen in deze nieuwe boxspring werd ons beloofd en inderdaad geen koude voeten meer, ook hoort hij de telefoon niet meer en heeft nog meer een hekel gekregen aan zijn wekker . wij danken jullie voor de uitstekende service. vr. gr. Bram en Reina van Duinen

In juli 2012 hebben wij bij u een showmodel Viking boxspring gekocht. Ik wilde u toch even laten weten dat het ons zeer goed bevalt. Wij hebben hiervoor ruim 10 jaar een waterbed gehad ook van jullie wat ons ook heel goed beviel. Daarom was het best spannend hoe de boxspring zou bevallen. Maar we slapen er prima op. Is onze beste investering in nachtrust ooit !!

Na 4 jaar was de fiberlaag van ons waterbed zodanig verschoven dat mijn vrouw slechter begon te slapen en vrijwel geen steun meer had Na een belletje met Slaaphof kwam er al snel iemand kijken en is er kostenloos een nieuwe watermatras geplaatst. Wat een wereld van verschil!! We slapen weer héérlijk !! Hartelijk dank voor deze goede service.

De flexibele en service gerichte houding die ik ervaar bij Slaaphof is ongeëvenaard. Alleen daarom al blijf ik klant!

Jill is echt super blij met haar nieuwe roze bed. Ze kon niet wachten tot hij gebracht werd. En wat was ze blij toen deze er eindelijk was. Helemaal super. Toen wij het bed kwamen uit zoeken was de mevrouw van de winkel ook erg aardig. Een kopje koffie gedronken een lekker likeurtje voor thuis gekregen (benieuwd is waar ik deze kan kopen ) Zeer vriendelijk en behulpzaam geholpen. Ook de chauffeur die het bed kwam brengen was zeer vriendelijk. Nee ik kan niet anders zeggen dat de service een 10 is. Veel succes met jullie nieuwe concept in jullie nieuwe bedrijfspand !

We hebben sinds anderhalf jaar een Carpe Diem bed. Waar wij voorheen een waterbed hadden en daar zeer tevreden over waren, maar helaas vanaf moesten, hebben wij nu na advies van Slaaphof een Carpe Diem bed. Hierover zijn wij zeer tevreden en benaderd het waterbed behoorlijk. Wat problemen gehad met een aangeschaft dekbedovertrek, wat niet de schuld is van Slaaphof. Maar dit is naar volle tevredenheid door hen opgelost. Een nieuw overtrek gekregen, zonder bij te betalen. Top! We zijn zeer tevreden over de service (en het bed!)

Even bedanken! We zijn nu bijna een half jaar tevreden slapers. Goed geluisterd, meegedacht, goede slaapinstructie, bezorging en installatie. Het was echt wennen in het begin - een lattenbodem precies op je eigen lichaam ingesteld, maar intussen zou ik niet meer anders willen. Ga zo door, en alvast een goede overstap naar de nieuwe huisvesting gewenst!

Tussen al deze positieve reacties ook een minder positieve. Sinds oktober 2011 hebben wij een Van Deursen boxpspring met RPCM systeem. Vanaf het begin hebben wij problemen gehad met dit bed. De firma Slaaphof heeft zijn best gedaan, maar heeft het probleem niet kunnen verhelpen. Het RPCM systeem is namelijk niet geruisloos waardoor ’s nachts als alles stil is en je probeert te slapen er een regelmatig brom geluid te horen is. Volgens de Van Deursen website is het systeem geruisloos, maar op vragen wordt niet gereageerd, het is eigenlijk een gewone webwinkel. We zijn erg teleurgesteld en ons advies; voor de prijs van een Van Deursen bed koop je 2 of 3 andere goede boxpsrings. Helaas voor ons de miskoop van 2011. J. Havik, Harderwijk --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Commentaar beheerder Korte reactie Slaaphof. De webwinkel van Vandeursen reageert niet op dit soort zaken. Daarvoor heb je een dealer, in dit geval Slaaphof. Wij hebben het RCM systeem vervangen en geen wezenlijk geluid kunnen constateren. Ze zijn uitgebreid getest en werken uitstekend. Daarnaast is de rest van de boxspring van zeer hoge kwaliteit en niet te vergelijken met een eenvoudig merk. Dat neemt niet weg dat iemand, in dit geval de fam Havik, andere verwachtingen had en dat is jammer.

Mijn vader kreeg onverwachts een appartement toegewezen in een Bejaardenhuis en moest een seniorenbed met matras hebben. Slaaphof heeft het voor elkaar gekregen dat binnen 2 weken het bed met nachtkastje en garderobekast geleverd werd. Mijn complimenten voor de snelle levering en bijbehorende serive

Vorig jaar een Carpe Diem bed gekocht naar volle tevredenheid. Heerlijk om elke morgen zo uitgerust wakker te worden. Vorige week een seniorenbed gekocht na een telefonisch advies van Ans. We hebben het bed niet van tevoren gezien, maar gekocht op advies van Ans en ook naar volle tevredenheid. Jullie verdienen een vette pluim met jullie prima adviezen, klantvriendelijkheid en niet te vergeten jullie visie op zaken doen. We zullen jullie zeker aanbevelen bij anderen. Ans en collega's en ook de mensen van de bezorg ir. St., hartelijk dank en graag tot ziens. Met vriendelijke groet, Maarten en Pie de Bloois.

Na 20 jaar op ons oude waterbed, waren wij toe aan een nieuwe. Er is in de jaren veel veranderd, dus wilde wij graag kundig advies. Dat kregen wij bij slaaphof heel goed. Voor ons beide een hele goede stabilisatie en het plaatsen kundig en heel vriendelijk. Hoop dat ze nog bestaan over 20 jaar

Van vrijdag op zaterdagnacht zakte Anita door haar bed. Zaterdagmiddag kwamen we bij de slaaphof met de vraag wat is er mogelijk op korte termijn? Je houdt het niet voor mogelijk, maar diezelfde middag nog stond er een nieuw bed (showroom model)met passend hoeslaken in haar appartement. Het oude afgevoerd en wel! Anita slaapt heerlijk en wij zijn verrast over de service en vriendelijkheid, waar vind je dat nog?? Nou bij de slaaphof!! Reuze bedankt nog voor de snelle hulp, echt SUPER.

Na 12 jaar weer gekozen voor een waterbed. Gezien de goede ervaringen toen, weer gekozen voor Slaaphof. Ook nu weer aangenaam verrast door de persoonlijke en deskundige begeleiding. Het nieuwe bed bevalt fantastisch goed.

Inmiddels verwend met goede nachten en nauwelijks nog rugklachten. En ik schaats nu ook sneller dan Mark Tuitert!

Geweldig geholpen door de slaapexpert van Slaaphof. Duurde even maar resultaat mag er zijn. Nieuw aangeschaft systeem bleek niet te voldoen en kon na ruim een jaar nog probleemloos omgeruild worden. Nu slaap ik weer als vanouds. SERVICE en VAKMANSCHAP in neon hoofdletters; exclusief bij Slaaphof Harderwijk !!!

In eerste instantie kochten wij bij Slaaphof een waterbed maar na een goed jaar van aanpassen en proberen kwamen we tot de conclusie dat die keuze niet goed voor ons was geweest. Met het lood in de schoenen terug naar Slaaphof,we verwachtten een financiele aderlating, maar na een goed gesprek waarbij we blij verrast waren over de inruil van het waterbed gingen we toch zeer tevreden naar huis nadat we met gedegen advies een ander bed hadden uitgezocht. Niets dan lof voor de dame die ons op zeer professionele en aangename wijze hierbij van dienst was.

Dank slaaphof voor het fijne meedenken over mijn slaap en rugproblemen. En dank voor de goede hulp zowel in de winkel als bij de installatie. We slapen nu vanaf eind februari op ons ergosleep systeem. De eerste weken was het echt zoeken of dit nu beter en lekkerder was voor mijn rug. Na ook nog nieuwe kussens gehaald te hebben slapen we allebei goed. Ik kom soms nog wel stijf uit mijn bed, maar kan wel blijven uitslapen (en hoef er dus niet meer uit vanwege de pijn). Misschien dat we nog een keer iets moeten aanpassen, maar dat is juist het mooie van dit systeem. We kunnen het ook aanpassen en fijn om te weten dat we daarvoor ook weer even met jullie kunnen overleggen. Het leuke van dit systeem is ook dat we de slaapkamer eenvoudig kunnen veranderen, met ons oude waterbed ging dat natuurlijk niet echt.

Wat heerlijk om 's morgens wakker te worden zonder pijn in rug en schouders!! Ons Carpe Diem bed slaapt heerlijk. En met opmaken... geen zware matrassen meer omdraaien. Super!

Hallo Slaaphoffers! Na een paar jaar op een swissflex gelegen te hebben waren wij toe aan nieuwe matrassen, op naar Slaaphof dus. Want die man zie je op elke advertentie zelf staan dus met hem moesten we aan tafel. Dit was dus Henk van t Hof. Enorm veel kennis heeft hij en hij had een passende oplossing voor het schouder probleem van mijn vriend. Alle andere zaken praten over boxsprings, Tempur enz enz, Henk praat en luister vooral naar de klant. Ook Ans die er later ook nog bij kwam werkt op dezelfde prettige wijze. Dus vanuit ons, en niet vanuit het oogpunt om alleen maar te verkopen. Wij hebben zoals jullie aangaven moeten wennen aan ons nieuwe bed en kussens, Ja bed ja, want we hebben zelf ingezien dat alleen de matrassen niet de oplossing was voor ons probleem. We slapen nu allebei fantastisch en staan uitgerust op vanaf onze Rowa lattenbodem met matrassen. Alleen in het weekend komen wij er gewoonweg niet meer uit!!!!! Henk, Ans en ook zeker Mark bedankt voor deze heerlijke nachtrust! Groet, Sander & Marleen

Wat een heerlijk bed,wij komen er haast niet meer uit!!!!!!!! Wij slapen er nu een week op en in een woord geweldig. S'avonds gaan we iets eerder naar bed omdat het zo fijn is....... Wij hebben een Stjarnbadden boxspring. Ans bedankt voor je fijne uitleg en geduld helemaal top.

Na wat gegoogled te hebben kwamen wij uit op de site van Slaaphof... Door de 'overtuigende' site zijn wij op een zaterdag van de grote stad afgereisd naar een gehucht... Wij zijn geholpen door een heerlijke, eerlijke en vakbekwame vrouw met de naam Ans. Door haar enthousiaste uitleg koop je alles wat ze adviseert met plezier, want je gaat immers een geweldig nachtrust krijgen! wij slapen nu al weer 1 maand op ons slaaphofbed en wij zijn het bed niet uit te krijgen. 's Morgens moeten wij ons haasten om ergens op tijd te komen omdat we op de repeatstand zeggen: "nog 5 minuutjes"

Vorige maand een bed gekocht bij Slaaphof. We zijn uitstekend geholpen. Mark: bedankt voor de service, expertise, het verkopen, bezorgen en alles eromheen. We zullen er veel plezier van hebben! Er schuilt echter één gevaar voor potentiele kopers: de bedden liggen zó lekker dat je er eigenlijk niet meer uit wilt

Wij hebben een paar weken geleden bij Slaaphof een Carpe Diem bed gekocht. Ans heeft ons geholpen. Zij heeft er veel verstand van en het was een plezier om bij haar een bed te kopen. Het bed is geweldig en voldoet aan alle verwachtingen. We slapen weer lekker en worden goed uitgerust wakker van de wekker. We bevelen het iedereen aan!

We hebben geweldig geslapen op de nieuwe matrassen.Dit ondanks de warmte. Grappig dat jullie dat jullie de bon van de oude matrassen van 11 jaar geleden nog hadden. Helemaal supper bedankt en tot over 10 jaar groeten Marten en Jolanda

Een zoveelste nacht met rugklachten op een low budget boxspring maakte de heimwee naar een swissflex ondraaglijk. Na een reis van bijna een kilometer werden we meteen geholpen in een mooie showroom. Enkele gerichte vragen deden ons belanden op de ideale combinatie. Een kop koffie en een handtekening betekenden het begin van een paar weekjes wachttijd. 2 weken eerder dan verwacht werd ons juweeltje perfect afgeleverd. Het was niet nodig om 'even te wennen'; ons bed lag heerlijk vanaf het eerst moment. Je raakt niet uitgespeeld met de 2 draadloze afstandsbedieningen die in totaal 8 motoren aansturen. Lezen, puzzelen, TV kijken en ontbijten; voor alles is een perfecte stand te vinden. Omdat je een kwart van je leven in bed ligt mag een bed best wat kosten. We verwachten daar dan wel wat voor, en dat hebben we tot volle tevredenheid gekregen. Welterusten !!

In maart hebben wij bij Slaaphof een Stjarnbed gekocht. Het is een prachtige boxspring en het ligcomfort van dit bed is super. We slapen er heerlijk op. Mijn man en ik hadden beiden nogal eens rugklachten en zijn daar nu vanaf. We zijn dus dik tevreden met deze aankoop. Ans, heel erg bedankt voor je goede advies en de service is ook helemaal top !!

Zaterdag 13 maart zijn we nog erg laat nieuwe lattenbodems wezen kopen. Zijn allervriendelijkst geholpen door dhr. van 't Hof. Ondanks het late tijdstip. We zijn hier dan ook zeer dankbaar voor. Er werd alleen gezegt: Een mens moet toch goed slapen? Nou dat doen we dan ook op onze nieuwe bodems. Ze zijn inderdaad heel soepel. Het zijn bodems van New Vision Sleep, de bodyfit. Hartelijk dank voor de fijne ontvangst en de goede voorlichting. Vriendelijke groeten Fam H uit Dordrecht

In maart kregen we onze Pullman boxspring. Ik moest nog afleren op m'n buik te slapen, dat kostte even wat tijd en zoeken naar het juiste kussen. Maar nu met wat geruil van kussens (prima service!)slaap ik heerlijk! Geen last meer van m'n schouders en slapende armen, zoals bij ons vorige bed. Bedankt voor alle tips en de service!

Na 24 jaar op een waterbed te hebben geslapen,zijn we overgestapt op een ander systeem, uiteraard weer bij Slaaphof. Door metingen op de computer,voor de lattenbodem in combintie met Metzeler matrassen,als mede deskundig en persoonlijk advies,zijn we daar voortreffelijk in geslaagd. Het slaapt fantastisch. Hartelijk dank voor de prettige en goede begeleiding door,Henk, Gea en monteur Mark. Groeten, Fam. B Hop Nijkerkerveen.

Al een heel tijdje vroegen we ons af of er geen betere bedcombinatie voor ons was dan een lattenbodem+latex matras. Na verschillende bezoeken elders, kwamen we bij de Slaaphof terecht. Na wat metingen en proefliggen kozen we voor een Carpe Diem bed. Wat een verademing! Nooit geweten dat een bed zo lekker kon zijn. En over de kwaliteit van dienstverlening: alleen maar lof. Van advisering tot aflevering: nergens een verbeterpunt kunnen ontdekken. Volgens mij de eerste keer dat ik ergens de maximale klantwaardering geef, maar deze 10 is eerlijk verdiend.

Het was 23 juli - een wisselend bewolkte dag - dat we naar Harderwijk togen om een goed advies te krijgen over een door ons in onze eigen woonplaats gezien Carpe Diem bed als vervanging van de meer dan 20 jaar oude Auping. Een beetje gewend aan de toch wel forse investering wilden we een goed advies. Een beetje Googelen en je komt al snel bij de website van Slaaphof Slaapcomfort. Vooraf hadden we een afspraak gemaakt met Henk van ’t Hof. Hij zou ons er van overtuigen dat een Carpe Diem de beste investering is die een mens in zijn leven kan doen. Om 10.30 uur maakten wij kennis met Henk en na allerlei metingen en een stormvloed van informatie en vragen over en weer zijn we gaan genieten van een lunch onderbreking op een van de vele terrassen aan de strandboulevard van Harderwijk. Daar hebben wij het besluit genomen. Henk had ons er van overtuigd dat niet de Carpe Diem maar een Vandeursen voor onze klachten de beste keus zou zijn. Na opnieuw enkele uren uitwisseling van informatie hadden we de koopovereenkomst getekend. Sinds 8 oktober, de dag waarop ons bed geleverd werd door 2 zeer prettige medewerkers Mark en Michel, genieten we dagelijks van onze Vandeursen. Voor ons inderdaad een uitstekende investering. Ik heb al weken geen last meer van rugpijn bij het opstaan en mijn vrouw slaapt nog immer als een roos. Henk bedankt. Bedankt voor de tijd die je voor ons hebt vrijgemaakt en voor je goede advies. Ook een bedankje aan alle medewerkers van jullie klantvriendelijk bedrijf. Succes!!

In 1997 ons waterbed bij Slaaphof aangeschaft. Dit jaar een van Deursenbed aangeschaft. Dit bed slaapt super. Om te ervaren of het van deursen-systeem echt werkt een paar keer de proef genomen om het systeem 's nachts niet te gebruiken. Het resultaat was dat wij wakker werden met pijn in rug. Tevens zeer goede uitleg en service ontvangen van de firma Slaaphof.

Na 10 jaar heerlijk op een waterbed (via Slaaphof natuurlijk) te hebben geslapen was het bed toch wel aan vervanging toe (op dat moment had 1 van ons een hernia dus goed slapen was überhaupt moeilijk). Mijn echtgenoot wilde een box spring ik een waterbed.. Het is een Carpe Diem geworden. Het ligt prima maar ik kan na een jaar nog steeds niet wennen aan de temperatuurhuishouding. Het duurt wel even voor ik het lekker warm heb en 's nachts worden we regelmatig zwetend wakker. Een electrische deken doet m.i. afbreuk aan het natuurlijke karakter van het bed. Dit alles doet natuurlijk niks af aan de service en expertise van de mensen van Slaaphof. Voor ons volgende (water?)bed gaan wij zeker weer naar Slaaphof.

Ik heb laatst twee Metzeler matrassen gekocht bij Slaaphof. Ik ben zeer tevreden over het geduld van de verkoopster ook ben ik zeer tevreden over de vlotte levering. Ik had de matrassen binnen drie werkdagen in huis. De matrassen zijn uitermate comfortabel waardoor ik `s ochtends uitgerust opsta!

Goedemiddag Medewerkers Slaaphof, Eindelijk, deze week is ons nieuwe (2e) waterbed door jullie bedrijf geplaatst. Het slapen gaat perfect, onze dank voor de prima uitleg door verkoper Johan de Wit en het vakkundig installeren door uw monteur.

Na het getop van 1 1/2 jaar op mijn Hastens slaap ik eindelijk weer normaal, dankzij mijn bed van kreamat. De uitstekende uitleg en voorlichting van Henk heeft zelfs mijn man weten te overtuigen en we hebben daarom beide onze Hastens ingeruild. Geen pijn in de rug en heupen meer en geen nachten lang liggen woelen. Ik rust eindelijk weer uit. Bedankt Henk!

Beste allemaal, Bij dezen willen wij jullie bedanken voor de inzet en het bieden van de mogelijkheid om onze nieuw gekochte slaapkamer om te ruilen.Gezien het grote kleurverschil tussen folder en werkelijkheid was het,ondanks de kwaliteit van het geheel, voor ons in eerste instantie op een grote teleurstelling uitgedraaid. Het getuigt van klantgericht denken en handelen wanneer een klant dan deze mogelijkheid geboden krijgt. mvrgr. Gini en Cris Bijker Voorthuizen

Een geweldig bed (Carpe Diem Marstrand met elektrische lendensteun), we zijn s'morgens heerlijk uitgerust en hebben minder pijn in ons hele lijf, wat de reden was om een nieuw bed te kopen. De service is perfect en Ans de verkoopster heeft ons prima voorgelicht!! Kortom, een aanrader!!!

wij zijn zeer tevreden over de wijze waarop u ons adviseerde en de uiteindelijke keuze: de Sandö van Carpe diem. Het bevalt ons zeer goed, en dat na bijna 15 jaar op een waterbed te hebben geslapen.

Beste Gea en Henk, Via Marktplaats ben ik bij jullie terecht gekomen, omdat jullie een prachtig Auping Kiruna showmodel hadden staan. Ik heb nog op enkele andere bedden gelegen om een verschil te ervaren en om er zeker van te zijn dat ik de juiste keuze zou maken met de aanschaf van de Auping. Ik slaap er nu sinds vrijdag op en heb er geen moment spijt van; ik wist niet dat een bed ZO leker kon zijn!!Ik wil jullie via deze weg nogmaals hartelijk danken voor de uitstekende service en de tijd die voor mij als klant is uitgetrokken. Hulde en (op termijn) veel succes in jullie nieuwe pand. Hartelijke groet, Bas

Dag medewerkers, Bij deze wil ik jullie bedanken voor de enorm goede info over het door ons te kopen bed. Er werd ruim de tijd voor genomen. Sinds 3 december is dit bed voor volle tevredenheid geplaatst door jullie. Het slapen gaat geweldig goed. Groeten Milly en Jan Smits Nijkerk.

Beste Henk, Langs deze weg willen wij je graag bedanken voor het zeer vakkundig advies. Wij hebben weer vertrouwen gekregen dat er ook een echte nachtrust specialist bestaat. Onze Carpe Diem die we nu ruim 10 weken hebben, is echt TOP. Wat een genot om iedere avond opnieuw te kunnen ervaren waaraan een echt bed dient te voldoen. Uitgeslapen wakker worden en geen last meer van rug en gewrichten. Ja, het is een uitgave maar dat is in het geval van Carpe Diem slechts eenmalig. Dit in tegenstelling tot de 2 eerdere slaapsystemen die wij de afgelopen 10 jaar hebben gekocht. Wij bevelen iedereen in onze omgeving en via deze weg aan om Slaaphof te bezoeken. Sneller kun je een investering in tijd niet terugverdienen. Nogmaals dank en veel succes met je bedrijf. We gunnen het jou en je medewerkers. Jullie maken het waar: 'Honesty is the best policy'.

Na een grondige verkenning van de beddenmarkt zijn we begin dit jaar aangeland bij de Slaaphof in Harderwijk. In tegenstelling tot vele andere verkopers werd het ons al snel duidelijk dat bij de heer van 't Hof de slogan "Visie, vakmanschap en pasie" geen loze reclametekst is maar realiteit. Wij kochten bij hem twee vertstelbare Carpe Diem boxsprings met anti allergische topper. Het is een niet geringe investering waarbij de vertrouwensrelatie met de leverancier een zeer belangrijk element is. Inmiddels hebben wij de boxsprings ruim een halfjaar in gebruik en zijn er buitengewoon content mee. Het is een verademing om elke morgen weer volkomen uitgerust aan de nieuwe dag te mogen beginnen.

wij zijn zeer tevreden over onze aankoop bij Slaaphof in Harderwijk. Na vele jaren op een auping lattenbodem te hebben geslapen, werd het slapen onrustiger. Wij kwamen via een advertentie in de plaatselijke krant bij Slaaphof terecht, alwaar wij zeer deskundig door Henk werden geholpen. We hebben toen direct een vervolgafspraak gemaakt en toen ons bed uitgezocht. Uiteindelijk kwamen we uit op een bed van Carpe Diem met alles er op en er aan. Wij slapen er nu ruim 2 maanden op en wij slapen beiden als nooit te voren. Voor 'toekomstige' klanten hebben wij maar 1 advies: laat je voorlichten door Slaaphof en je slaapt zoals je nog nooit eerder geslapen hebt.

Nadat ons waterbed na maar 9 jaar dienst toch wel echt helemaal op was, hadden we besloten om naar een nieuw bed op zoek te gaan. Via kennissen hoorden we over slaaphof en omdat de internetsite ons ook erg aansprak besloten we op het laatste moment om er toch maar even te kijken. We zijn er uiteindelijk twee keer een ochtend geweest met onze kinderen (ide zich er uitstekend konden vermaken) en hebben uiteindelijk een goed waterbed kunnen vinden. Het is afgelopen maandag geplaatst en we zijn erg tevreden. Het slaapt geweldig en nu voelen we helemaal hoe 'op' ons oude bed was. :) We zijn erg tevreden over het advies van Jan Werner en hoe hij ons heeft geholpen met het vinden van een goed bed. Heel veel dank!

Eigenlijk bij toeval kwamen we tijdens de woonbeurs in Amsterdam terecht bij Slaaphof. Na een kleine proefligging en een relaxte voorlichting, waren we eigenlijk al meteen verkocht aan de Carpe Diem. Toch zijn we nog twee maal in Zwolle geweest om ons deskundig voor te laten lichten over welk bed, welke type boxspring en kussen het meest geschikt voor ons waren. Hierbij vakkundig bijgestaan door Ans Ebbekink. We hebben gekozen voor de Salto met verstelbare bodem, en kunnen niet anders zeggen dan: Wat een luxe Wat een comfort Wat een uitstraling Wat een slaapgenot Wat een zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.............. Groeten Alie en Herman Klink

Wij zijn de gelukkige winnaars van een bed van Carpe Diem. We hebben ons georiënteerd bij diverse beddenzaken in onze omgeving maar kregen steeds tegenstrijdige adviezen. Na zoeken op internet kwamen we op de website van Slaaphof. Vanwege de enthousiaste en positieve reacties van andere klanten van Slaaphof besloten we een afspraak te maken en naar Zwolle te gaan. Daar aangekomen heeft Ans ons heel goed geholpen, ze heeft geluisterd naar onze klachten en gekeken welke bed het beste bij ons past en zo kwamen we al vrij snel uit op een Carpe Diem. Na aankoop van het bed kregen we om 17.30 uur het fantastische telefoontje van Ans waarin ze vertelde dat wij de gelukkigen waren. Helemaal geweldig, we konden het niet geloven. We kijken erg uit naar de levering van het bed en zullen dan opnieuw een berichtje plaatsen waarin we vermelden hoe het bevalt. Henk en Ans, bedankt voor deze fantastische prijs!

Wij kwamen bij slaaphof terecht door een tip van iemand en wat waren wij daar blij :) mee. Wij hadden problemen met een nieuw pocketvering matras, ergens anders gekocht en konden er maar niet op slapen. We stonden met pijn in de rug en heupen `s morgens op. :( . Met deze klachten zijn we teruggegaan naar de winkel, maar konden er samen niet uitkomen. Toen kregen we een tip van iemand om slaaphof te bellen. Na een aatal keren henk aan de telefoon gehad te hebben, hebben we de reis naar Harderwijk gemaakt. Daar ons verhaal gedaan en henk had er wel een oplossing voor. Hij heeft toen de fabrikant gebeld en voor ons geregeld, dat we het matras om konden ruilen naar een latex matras. Henk heeft dat voor ons geregeld, terwijl wij nog helemaal geen klant bij slaaphof waren. waar maakt je dat mee, wat een service! Na advies van henk, zijn wij overgestapt naar een latex matras en deze kon beter op onze lattenbodem. Wij waren eigenlijk helemaal verkeerd voorgelicht, mbt de pocketvering op een lattenbodem. Henk had ook nog wat vrijblijvend advies gegeven over de lattenbodem. Dat hebben we opgevolgd en slapen er nu voortreffelijk op. :p Henk hartstikke bedankt voor de goede service. Echt super!

Het was bijna mis gegaan. We hebben jarenlang tot volle tevredenheid op een waterbed geslapen maar toen ik vrij ernstige rugproblemen kreeg werd het omdraaien een probleem. Een relatief goedkope, zachte boxspring leek in eerste instantie een redelijke oplossing maar na een jaar of twee kwamen de problemen weer terug. Ik had op een Hästens gelegen en dat leek goed. Dus wat doe je dan als moderne consument, je Google-t even en zo kwam ik bij Slaaphof terecht, die een ingeruilde Hästens aanbood op Marktplaats. Henk van ’t Hof bleek eigenlijk niet van plan even telefonisch een bed te verkopen (wat overigens zonder meer gelukt was). Hij maakte snel duidelijk dat het perfecte bed niet bestaat en dat het uitkiezen van een bed een kwestie is van heel individuele wensen. Nieuwsgierig geworden toch maar even in de auto gestapt en vanaf Groningen naar Harderwijk gereden. We zijn daar zeer prettig geholpen, kregen duidelijk advies en hebben daar enkele uren doorgebracht met het aanmeten en uitproberen van “het” bed. Iedere verkoper heeft natuurlijk zijn eigen voorkeuren maar Henk van ’t Hof heeft het vermogen die niet uit te spreken, de wensen van de klant staan centraal. Eigenlijk is er maar één ding waar over ik het niet eens ben met hem. Tijdens het gesprek zei Henk van ’t Hof dat hij een voorlichter is en geen verkoper. Hij is zelf het levende bewijs dat het één het ander niet hoeft uit te sluiten. Hij licht je uitstekend en met grote vakkennis voor, maar hij duwt je tijdens het gesprek op geen enkel moment richting een koopovereenkomst. En dat zijn volgens mij juist de top-verkopers. Ons bed is gisteren geplaatst en ik heb lange tijd niet zo goed gelegen. Welk bed wij gekozen hebben is niet zo interessant maar mijn advies voor mensen met een slaapprobleem is duidelijk : Slaaphof. Erik Jansen.

Een update na 10 maanden. Wij slapen nu inmiddels 10 maanden op onze Carpe Diem boxspring bedden en het slaapt werkelijk voortreffelijk. Het is elke avond weer een genoegen om in bed te stappen en we slapen heerlijk ontspannen. ´s ochtends geen rugpijn meer. Wij zijn heel erg tevreden met onze keuze na het advies bij Slaaphof. Ook de gezondheidskussens die we later op advies van Henk hebben gekocht zijn perfect in combinatie met het bed.

We willen Ans bedanken voor de persoonlijke en goede service die we van haar hebben gekregen in Zwolle. Van een waterbed naar een 'gewoon'bed was lastig, maar we hebben nu een super bed. Het is een Sand bed geworden. We hebben proef geslapen in Amsterdam in Hotel Piet Hein. Gezellig, maar niet zo goed geslapen helaas. Ans heeft ons op het hart gedrukt dat het bed dat we hadden uit uitgekozen het beste bij ons past en dat we dat met één nachtje proefslapen niet konden voelen. We slapen nu al weer twee maanden op ons nieuwe bed en willen niks anders meer! Straks nog een keer een weekendje Amsterdam en dan zullen we vast en zeker lekker slapen. bedankt Ans, Michiel en Martine Adriaanse

4 weken vakantie, met de caravan weg, hoera, hoera. Maar toch na ruim 3 weken verlangden we allebei naar ons eigen vertrouwde waterbed. Het was weer verrukkelijk om in te slapen. Alleen we worden toch een dagje ouder en zouden graag onze hardside verruilen voor een softside (vandaar een 8 anders was het een dikke 9. Dus hard sparen met AH-zegeltjes en euro's in de spaarpot. Voor het einde van het jaar hebben wij een softsidebed. Misschien willen we dan niet meer op vakantie...of toch maar weer volgend jaar.

Voor de tweede keer hebben we een waterbed gekocht bij de Slaaphof in Harderwijk. En weer waren we onder de indruk van de persoonlijke en vriendelijke benadering,de goede adviezen en de uitstekende service. Ook het plaatsen gebeurde deskundig en nauwkeurig; we slapen al weer een week heerlijk in ons nieuwe bed!

Na voor de zoveelste keer vermoeid uit bed te zijn gestapt besloten mijn man en ik op 24 mei de tocht naar Harderwijk te maken voor een man-vrouw box advies. Een hele middag zijn we met Henk in de weer geweest. We werden ingewijd in de kunst van het slapen, niet met moeilijke woorden en onbegrijpelijke termen maar eenvoudig duidelijk en onmiddellijk in keuzes te verwerken. Na onze koop konden we met moeite wachten op de levering. Afgelopen donderdag was het zover. Alles werd keurig op tijd afgeleverd en vakkundig en snel gemonteerd. Vanaf de eerste dag heb ik geweldig geslapen geen pijn meer van mijn kwetsbare slijmbeurzen en ik sta monter en uitgerust op. Het is het geld dubbel en dwars waard geweest Bedankt Henk voor je geweldig advies

Sinds lange tijd weer eens heerlijk geslapen op mijn nieuwe In Shape matras van Eastborn. Uitstekend advies gehad van Ans. Op dit moment heb ik ernstige rugklachten en om niet langer op mijn oude matras te hoeven liggen mocht ik van Ans gelijk de matras meenemen. Zo hoefde ik niet nog eens 6 a 7 weken te wachten. Dit was natuurlijk helemaal geweldig. Eindelijk goed kunnen liggen op een matras. Helemaal super.

Hallo, Het heeft even geduurd maar hier een teken uit het verre Zeeuws-Vlaanderen. We kunnen niets anders zeggen dan dat we een 'droom'bed hebben gevonden. Geen rugpijn meer bij het opstaan. Schouder en nek ook prima. Niets anders dan lof.....over het Carpe Diem bed; het perfecte advies en de zorgvuldige aflevering door de eigen servicedienst van Slaaphof.Chappoo. De groetjes

In het begin nog wat sceptisch, nadat we door div. beddenspeciaalzaken v.h kastje naar de muur te zijn gestuurd, en waar men nog niet eens de moeite nam om naar de ruggengraat te kijken, zijn we vol goed moed begonnen aan dit fijne bed na het goede advies v. Ans in Zwolle, waarbij uitgebreid naar de houding& ruggengraat werd gekeken: Carpe Diem, je zweeft erop, het is net een soort waterbed! Ik slaap vrijwel meteen in (inplv. eerst uren liggen woelen en met pijn ontwaken). Ivm. lichamelijke klachten echt een aanrader! Mijn man stapt nu ook soepel uit bed. De service is ook ok: Kussens mochten we uitproberen en er werd steeds gevraagd hoe het bed beviel. Per ongeluk werd het verkeerde bed v. mijn man geleverd maar dit werd meteen in orde gemaakt. Nu begrijpen we ook waarom dit mooie stukje handwerk zo prijzig was!

Wat een aankoop zeg, onze Carpe Diem!! Geen rugklachten meer, gewoon uitgerust opstaan (hoewel, liever blijf je nog even liggen in dit heerlijke bed) Heel veel beter dan de Hastens die we eerst hadden, na een jaar begon de kuilvorming al!! Prettig en goed geholpen door Henk, die al de nodige complimentjes geniet, lees ik in dit gastenboek!!!

heerlijk geslapen op onze aankoop bij de Slaaphof in Harderwijk. Een "must" om uitgeslapen de dag te beginnen wanneer je allebei hard werkt! De dag dat we besloten een nieuw bed aan te schaffen kwamen we alletwee gebroken uit bed. Allebei al een aantal jaren Fysio was de normaalste zaak vonden wij TOEN!! Onze keuze was dezelfde ochtend nog gemaakt onder begeleiding van een goede adviseuse en de keuze viel op de Man-Vrouw Boxline met zijn flexibele en vrije losgekoppelde schouder-, lende- en heupmodules. De Man-Vrouw Boxline geeft perfect steun op ons elk afzonderlijke lichaamsbouw. We slapen sindsdien maar wat graag lekker uit!

Eind vorig jaar zijn we op zoek gegaan naar een nieuw bed. In Zwolle zijn we geholpen door Henk van het Hof. Geen gladde verkooppraatjes maar een eerlijk advies over waterbedden en boxsprings. Onze keuze is in Harderwijk gevallen op een boxspring van het Man-Vrouw slaapsysteem. We slapen nu ongeveer een week op ons nieuwe bed en het bevalt ons uitstekend. Hierbij willen we Slaaphof nogmaals bedanken voor het goede advies.

Na bij verschillende slaapzaken adviezen aangehoord te hebben, bij Slaaphof een geloofwaarig verhaal aangehoord. Alle tijd werd ervoor genomen. Uiteindelijk een Carpe Diem bed aangeschaft Nu na twee maanden blijkt dat van hetgeen ons werd verteld geen woord onwaar is. De complimenten van zeer tevreden klanten Voor ons de aankoop van de eeuw.

Het verhaal van Sita en Peter uit Almere is zo herkenbaar, dat ook wij een berichtje achter willen laten. Wij hebben ons bed nu 1 week. Dhr. Van 't Hof is recht door zee, maar dringt niet op. Verwacht van hem geen glad verkooppraatje. Geef eerlijke info en je krijgt een eerlijk antwoord. Wij kregen gezien ons budget, onze wensen (electr. verstelb. bodem) en mijn lichamelijke klachten het advies voor het man/vrouw systeem. Op voorhand was ik niet zo overtuigd van dat systeem eerlijk gezegd. Maar je luistert naar het verhaal, gaat er op liggen en dan voel je toch dat het klopt. We slapen er nu precies 1 week op en dhr. Van 't Hof heeft ieder woord waargemaakt. Voor het eerst van mijn leven kan ik op mijn zij slapen dankzij de ondersteuning in mijn taille. Geen slapende arm meer 's nachts, geen stijve nek 's ochtends of een zere schouder. Ik slaap nog niet een hele nacht door, maar voel me 's ochtend wel al uitgeruster dan voorheen (na 1 week!!) Mijn man heeft voor zaken veel gereisd en vond voorheen de nieuwe bedden van het Marriott Hotel het allerbeste bed ter wereld qua slaapcomfort, maar nu doet ons bed thuis daar niet meer voor onder. De beleefde en nette bezorging zou menig bedrijf een voorbeeld aan kunnen nemen. Dame en heren, hartelijk dank, fijne feestdagen en een goed 2008!

Het Carpe Diem bed dat bij u is aangeschaft is voor ons gezin met voorsprong de "Best Buy" 2007!

Beste medewerkers van Slaaphof, Al enige tijd waren we op zoek naar een nieuw bed, maar we zagen door de bomen het bos niet meer. Tegenstrijdige en eenzijdige adviezen maakten ons wanhopig. Tijdens onze zoektocht belden we toevallig naar Slaaphof om iets te vragen over Scandinavisch slapen en er werd direct een afspraak met ons gemaakt voor een adviesgesprek. Dat gespek hebben we gehad met meneer van ´t Hof en dat was zo prettig en verhelderend dat we dezelfde dag een bed hebben besteld. Op alle vragen komt een onderbouwd antwoord en je wordt in je waarde gelaten. Je maakt zelf je keuze. We hebben uiteindelijk voor twee losse Carpe Diem box spring bedden gekozen en daar hebben we tot op de dag van vandaag geen spijt van. Heerlijk Scandinavisch slapen en makkelijk op te maken door de topper. De bedden zijn nogal groot en dus heeft Slaaphof vooraf de situatie bij ons thuis bekeken. Besloten is dat de bedden niet via de trap, maar via een ladder door een raam naar binnen gebracht moesten worden. Alhoewel de bedden loodzwaar zijn is de aflevering op de eerste verdieping keurig en zonder schade verlopen. Hulde voor de afleverploeg van Slaaphof. Afgelopen zaterdag zijn we nog even teuggeweest voor een kussen-advies, want onze oude kussens voldeden niet meer. Ook daar heeft meneer van ´t Hof verstand van blijkt. Al met al zijn wij zeer tevreden over de wijze waarop je bij Slaaphof geholpen wordt om de juiste keuze te maken op het gebied van slapen en de wijze waarop alles wordt afgeleverd en geinstalleerd. En dat zegt wat, want wij zijn zeer kritische consumenten. Slaaphof bedankt, we komen zeker terug. Groeten van Sita en Peter, Almere

Beste lezer en beste Henk, Vanochtend, na 10 jaar met veel plezier op ons eerste waterbed te hebben geslapen werd ik om 05:00 wakker. Ons waterbed bleek lek. Gelukkig geen al te spectaculaire effecten, maar toch......het slapen was over. Henk gebeld en om een oplossing gevraagd. Prima de wijze waarop je met ons meedacht. Vanavond heb je ons matras vervangen en kunnen we weer zeker 10 jaar verder. Ook via deze weg nog hardstikke bedankt voor je service en bereidheid om ons te helpen. Niet vergeten bloemetje te kopen voor je vrouw en beterschap gewenst. Klasse! Groet Albert en Judith

Een tien met een griffel. Al vele jaren had mijn vrouw tijdens het slapen last van nek en rugklachten. Door de jaren heen hebben wij een collectie kussens verzameld van dun naar dik en breed naar smal. Allengs verergerden de problemen zich en nam de kritiek toe op ons mooie 19e eeuwse franse bed. Ik vond het wel knus die breedte van 140 cm en het fraaie ijzerwerk met koperen knoppen maar mijn voorstel van een nieuw matras haalde het bij lange na niet. Via internet keken wij eens wat de mogelijkheden waren en in onze zomervakantie togen wij naar een plaatselijke beddenzaak. Van bed naar bed ging het naar de , volgens verkoopster, Rolls Roys onder de bedden de Sand. De verkoopster deed haar best maar diep op de problematiek van mijn vrouw werd niet ingegaan. Maar haar lichaam vertoonde bij de Sand een dusdanig goed gevoel dat het voor ons duidelijk was dat daar de keuze op moest vallen. Ondanks duidelijke koopsignalen stonden wij echter na enige tijd weer buiten en besloot ik via internet Sand dealers in de omgeving eens te polsen. Mijn eerste telefoontje was gelijk raak. In 15 minuten kreeg ik een heel ander licht op de materie. Ondanks dat het die dag eindelijk eens een mooie dag was, besloten wij naar Harderwijk te gaan. Na 2 uur waarin wij ingewijd werden in de vele in en outs van het slapen hadden wij beiden het gevoel yes dit moet het zijn deze man weet waar die het over heeft. Frappant was dat toen mijn vrouw op onze uiteindelijke keuze ging liggen direct het kussen werd vervangen door een “butterfly”kussen dat meteen een positieve uitwerking had. Haar problemen werden duidelijk besproken en adequaat in de praktijk getoetst. En het resultaat: een Carpe Diem, duidelijk een aangenamer lig comfort dan de “Rolls Roys” en prijstechnisch aantrekkelijker. Maar heeft het geholpen want advies en geld uitgeven is één maar hebben wij ons mooie bed voor niets op zolder gezet of zijn de klachten verdwenen. Proficiat Slaaphof mijn vrouw heeft vanaf de eerste dag geen pijntjes meer. Slapen wordt weer ervaren als een moment van rust nemen en tot rust komen. Bewust heb ik 5 weken gewacht met deze felicitatie maar wij hadden dit jaren eerder moeten doen. Onze positieve reactie heeft al geleid tot een verkoop aan vrienden van ons en ik weet zeker dat ook voor hun een wereld open gaat. O ja en ik , ik slaap overal desnoods op de grond maar ben toch apetrots op mijn Carpe Diem. Bedankt en succes. Frans en Winnie Haslinghuijs Lelystad

Zelfs voor studentjes in kleine kamertjes is alles mogelijk; en het past ook nog! Grotendeels van mijn interieur bestaat uit slaaphof-artikelen, en ze bevallen heel goed. Vooral het bed; die slaapt ontzettend lekker. De matras en de bodem zijn op mijn lichaam afgesteld; en dit slaapt veel beter dan een 'gewoon' bed. Maar zelfs nadat wij even lastig waren geweest, was nog steeds alles mogelijk. En het werd zelfs op zeer korte termijn gebracht en in elkaar gezet (in Leiden nog wel!). Ontzettend bedankt, en tot de volgende aankoop!

Hallo lezer van dit gastenboek Wij moeten hier gewoon even iets kwijt! Er bestaat zo iets als verkopen en verkopers en heel af en toe kom je een bedrijf tegen wat adverteerd met het woord "service". Nu adverteerd dit bedrijf met goede bedden en slaap comfort, maar loopt niet te "koop" met service maar als wij ooit een bedrijf met SERVICE hebben mogen ervaren is het Slaaphof wel, ja inderdaad SERVICE met hoofdletters. Ongeveer 10 jaar geleden zijn wij op zoek gegaan naar informatie over waterbedden en overal waar wij kwamen was ieder waterbed goed, tot wij bij Slaaphof terecht kwamen, hier hebben wij echt informatie gekregen over waterbedden en de verschillen erin en wat voor ons geschikt was. Uiteindelijk hier het bed gekocht, het werd keurig geiinstalleerd, en ook nog een keer verhuisd. Helaas is het waterbed (na 10 jaar) lek geraakt, dus echte kwaliteit gekregen precies wat ons beloofd was. Helaas ontbreekt het ons door omstandigheden momeneel aan het geld om een nieuw waterbed te kopen, wat we echter wel willen want iedereen weet wat goed slapen met je doet. Precies zoals in één van de vorige verhalen: ik kijk even op zolder, ik heb geen zelfde maat matras voor jullie maar kan je wel helpen met een duomatras, hier is een pomp en een vulsysteem, verder alle informatie die je nodig hebt om het zelf te kunnen legen en vullen en morgen praten we verder. Zeg nou zelf dit is toch SERVICE met hoofdletters? Voor een klein bedrag kunnen wij droog en lekker slapen en hebben tijd om te sparen voor ons nieuwe watermatras wat we zeer zeker bij Slaaphof zullen kopen want waar vind je dit nog? met een bak koffie goede informatie krijgen een goed product kunnen kopen en op de koop toe ook nog eens zo geholpen worden. KLASSE EN BEDANKT

Nog hartelijk bedankt voor het uitzoeken van een goed bed met matras. Gelukkig zijn de schouderklachten verminderd.

Dag Henk, Onze nieuwe bedden,2 gekoppelde Swissflex SF575R zijn vandaag gearriveerd en keurig geinstalleerd, het geheel zweeft als een ruimteschip in de slaapkamer we zijn tot nu toe erg tevreden! Fam.Geurs

Beste lezer, Hierbij onze 1e ervaring met Slaaphof. Op een dag kwamen wij tot ontdekking dat ons waterbed lek was. Bij nadere inspectie bleek dit al langer te zijn want in de veiligheidskuip lag al behoorlijk wat water en bleek erg te stinken. Het lek zat aan de onderzijde. Wij dachten slim te zijn door het bed leeg te zuigen met een stukje tuinslang. Bij het laatste beetje nog even het hoofdeind opgetilt. FOUT DUS !!!! NOOIT doen. Gevolg , alle fiberlagen op één grote klont bij het voeteneind. Wat nu, want wij hebben het bed bijna 9 jaar geleden bij Sleeptrent gekocht en deze is inmiddels fialliet en niet meer bereikbaar voor informatie. Via internet het nummer van Slaaphof opgezocht en ons verhaal vertelt. Voor hun een 'bekent' verhaal en wisten ook gelijk te vertellen wat wij verkeerd gedaan hadden. Meneer u kunt uw watermatras weggooien werd direct vertelt, herstellen onmogelijk. En nu ? :cry Vakantie voor de deur en even een paar duizend euro neer tellen voor een nieuw bed komt wel erg ongelegen. Komt u naar onze winkel en we gaan kijken wat we voor u kunnen doen was het advies. Wij hebben verschillende mogelijkheden waaronder showmodellen en occasions. We vinden vast een oplossing. Wat moet je in zo'n situatie, dus maar naar Harderwijk. Daar opnieuw ons verhaal aan dhr. van 't Hof gedaan en heeft ons een zeer duidelijk advies gegeven waar we op moesten letten en gekeken naar onze situatie. Lopen jullie door de winkel en bekijk het één en ander, dan ga ik boven eens kijken óf ik jullie kan helpen. We hebben zelf nog een ombouw die we willen behouden dus we zijn 'maat' gebonden. Na een klein kwartiertje komt dhr. van 't Hof terug en zegt dat hij ons kan helpen met een 'gebruikt' waterbed dat hij heeft ingeruild. compleet met soft-side rand en een kwalitatief bijzonder goede tijk. Deze past zo in jullie ombouw en ik sta ervoor dat deze 100% goed is, en kwalitatief veel beter als wat jullie hadden. Ook de prijs is 'aantrekkelijk' en keurig dus we besluiten uiteindelijk deze te nemen. We hebben er een goed gevoel bij. Maar wanneer kunnen jullie hem komen plaatsen ? Gezien de vakantie periode zijn mijn monteurs de komende weken al vol geboekt, maar dan kom ik hem zelf vandaag nog bij jullie plaatsen, immers jullie moeten wel kunnen slapen vannacht zegt hij. Rond 18.30 uur ben ik er. Zo gezegd en zo gedaan, dezelfde nacht sliepen wij in ons 'nieuwe' waterbed. Keurig netjes geinstalleerd. Perfect en netjes voorgelicht, nette deal gemaakt en dezelfde dag in de avonduren geplaatst. Dat vinden wij service !!

Beste Henk, Bedankt voor het snelle ruilen van ons bed. We slapen nu een poosje op de kreamat boxspring en we slapen fantastisch. Wim heeft weinig last van zijn schouder en slaapt eindelijk weer door. Bedankt voor de goede service en jullie vakmanschap. Vr.groeten, Wim en Wilma Rozendaal.

Geachte lezer, ik had beloofd mijn ervaringen van het nieuwe bed te vertellen, en ik denk dat na een maand dat wel kan. Ik slaap nu een maand op uw man-vrouw boxspring en geweldig. Inderdaad kan ik nu gewoon doorslapen zonder pijnklachten. En als ik sòchtends opsta dan zijn mijn voeten gewoon weer bereikbaar, kortom ik kan bewegen. Maar het valt zelfs mijn clienten op ( ik ben fysiotherapeute) dat ik uitgeruster ben, dus het werkt.

Uw ervaring is geplaatst!