Een bed kopen is een investering voor de toekomst. Een investering in uw eigen gezondheid. En dát nemen wij heel serieus! Een goede nachtrust is de basis van een gezonde levensstijl. Het geeft meer energie, minder klachten en werkt mee aan een stabieler emotioneel leven.
In onze visie kan iedereen lezen dat wij de nadruk niet hebben liggen bij de hoogste omzet of het grootste bedrijf. Nee, een tevreden klant die bij ons gewaardeerd wordt en geen nummer is- dat stellen wij voorop! Zo bouw je aan een tevreden klantenkring wat zich vertaalt in herhalingsaankopen.
Het eerste waar we streng naar kijken is naar onze eigen mensen. Zijn ze kundig en gepassioneerd van het vak? Zijn ze gastvrij en behulpzaam? Geven ze een eerlijk advies en zijn ze betrouwbaar? Kijk naar het Slaaphof team en u ziet één brok ervaring voor u.
Hoe goed wij iedereen ook adviseren, hoe goed het product ook afgeleverd wordt, een bed moet van goede kwaliteit zijn. Het moet jarenlang goed functioneren en jou veel slaapcomfort bieden. En mocht er onverhoopt toch een klacht of een probleem zijn dan moeten we dat snel en vakkundig oplossen. Daarom kiezen we bij Slaaphof niet voor de bekende merken, maar voor merken die echt een meerwaarde voor de klant bieden. Dat betekent een betere kwaliteit in liggen én duurzaamheid.
De eerste vorm van service begint bij een goed advies. Dat voorkomt een miskoop. Daarnaast wordt het nieuwe matras, bed of de kast zorgvuldig bezorgt en geplaatst. Ook zo voorkomen we veel klachten en problemen.
Omdat wij service de hoogste prioriteit geven, zijn we ook na sluitingstijd bereikbaar. Ons antwoordapparaat geeft een servicenummer dat ten alle tijden gebeld kan worden.
Een heerlijk gevoel, toch?